Vynechání menses

Dobrý den. Minulý týden v pondělí začalo moje období kdy bych měla mít menses. Užívám nízkohormonální antikoncepci Bonadeu 1,5 roku pravidelně. S přítelem provádíme pohlavní styk bez prezervativu, ale nikdy neejakuluje do mě. Týden co jsem měla mít menses utekl a toto pondělí jsem opět začala brát antikoncepci. Nevím čím to může být, nikdy jsem gynekologické potíže neměla a nevím, jestli to nemůže být ze stresu, protože poslední dobou jsem ve stresu často. Mám průjem, větší chuť k jídlu, ale jiné změny ne. Nemyslím si že bych mohla být těhotná, ale nejdříve než navštívím gynekologa, chci se zeptat vás. Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Pokud jste nedělala chybu v užívání gravidita není pravděpodobná pro jistotu si můžete udělat gravitest, Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Bolest zad nepodceňujte – může jít o vážný problém
Články: Bolest zad nepodceňujte – může jít o vážný problém
Stává se vám často, že vás...
Pneumonie
Články: Pneumonie
Pneumonie, neboli zápal...
Vysoký krevní tlak u dětí (1. díl)
Články: Vysoký krevní tlak u dětí (1. díl)
Vysoký krevní tlak neboli...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: