Vynechání menstruace při pravidelném užívání ha

Dobrý den, pravidelně beru HA Bonadea, tento měcíc jsem si prodloužila cyklus užívání aktivních tabletek o 5, tj. místo 21, 26 aktivních. Nyní mám klasickou 7-denní pauzu, nedostavila se menstruace, pouze slabý tmavý výtok, chci se zeptat, zda je to normální. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, může být vše v normě, pokud nemáte bolesti břicha a berete tablety pravidelně ( takže nejste těhotná).

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kolorektální karcinom
Články: Kolorektální karcinom
Kolorektální karcinom je...
Přestali jste s kouřením? Pozor, ještě nemáte vyhráno
Články: Přestali jste s kouřením? Pozor, ještě nemáte vyhráno
Úzkost, nervozita, snížená...
Akutní a chronická bronchitida: jak je spolehlivě poznat
Články: Akutní a chronická bronchitida: jak je spolehlivě poznat
Možná už jste slyšeli o tom...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: