Vynechání menstruace při antikoncepci yosefinne

Dobrý den, beru antikoncepci Yosefinne. Je to moje první antikoncepce a užívám jí pravidelne uz druhe platicko,prvni mesic jsem špinila behem mesice a menstruaci jsem mela dva tydny,byla jsem u gynekologa a ten mi rekl ze je to normalni pri zacatku antikoncepce než si telo zvykne. Ted ale mam mit menstruaci po 2 platicku a nedostavila se. Je možné že je to tim že jsem mela pred 12 dnema stale jeste menstruaci ,nebo bych mohla být těhotná?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, udělejte pauzu, menses přijít nemusí, pokud jste špinila. Nyní byste špinit neměla a menses by měly přijít po dalším platíčku. Dejte ATK čas, až se vše srovná:)

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x