Vypadávání vlasů

Dobrý den Mám potíže s vypadáváním vlasů, je mi teprv 17 let a už mám velké "kouty" vlasy mi za poslední rok začali hodně padat. Bojím se o to že mi vypadnou muj starší bratr měl uplně stejné vlasy (mám uplně stejné stejnou barvu, měkké) a v 17 mu začali padat a teď v 21 je skoro bez vlasu. Můžu dopadnout stejně ? Poradila byste mi nějaké léky nebo přípravky, které by mě pomohli aby mě dorostly zpět kouty nebo alespoň přestali padat vlasy děkuji

Odpověď odborníka:

Ano, pravděpodobně dopadnete stejně, padání vlasů je geneticky podmíněno a mužů se nedá příliš ovlivnit. navštivte kožního lékaře a požádejte ho o předpis na tintkuru, která alespoň trochu zmírní výpad.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x