Vypadávání vlasů

Dobrý den, vždy jsem mívala husté vlasy, ale poslední dobou mi tak moc začali padat vlasy, že to až není normální. Teď mám na hlavě sotva par vlasů :/ zkoušela jsem už různé doplňky stravy a moc mi nepomohly zabírali až po pul roce atd... Tak tímto žádám o radu nějakého přípravku/prášků/ nebo čehokoli co zastaví padání vlasů a obnovuje rychlejší růst. Mnohokrát děkuji :)

Odpověď odborníka:

Pokud uvádíte padání vlasů poslední dobou a máte místo vlasů teď silné prořídnutí, může se za padáním vlasů skrývat nějaké závažné vnitřní onemocnění a proto prosím navštivte jak dermatologa, tak praktického lékaře. S pozdravem

MUDr. Silvie Rafčíková, MBA
MUDr. Silvie Rafčíková, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Centrum estetické medicíny

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: