Vyrážka

Dobrý den, před 4 měsíci jsem brala nitrofurantoin na zánět moč.cest, od té doby mám vyrážku na zádech, vyrážka v obličeji a na rukách na čas ustoupí a opět se vytvoří na jiné části. Mám občasné svědění kůže, ale spíše na místech bez vyrážky, zároveň mám sucho v ústech a pálí mě přední část jazyka, což mě trápí nejvíce. Mám alergii na slunce a kožními testy zjištěna alergie na latex. Zda mi vadí některé potraviny se mi zatím nepodařilo zjistit. Imunol. vyšetření ANF 1:160, IGE 398 IU/ml. krevní obraz v normě. Byla jsem na histologii kůže, zatím nejsou výsledky. Dle krve se nejedná o lupus ani Duhring. Prosím o radu a moc děkuji.

Odpověď odborníka:

Je nutné vyčkat na histologii, podle uvedených informací nedokážu diagnosu určit.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: