Vysoký tlak a tep

Dobrý den,v létě při velkých vedrech se mi udělalo nevolno,bušení srdce...po návštěvě lékaře mi naměřili tlak 160/100 a tep 130.Dostala jsem lék(betablokátor)Bisoprolol 5 mg a užívala ho 3 měsíce.Po kontrole bylo vše v normě.Zanedlouho jsem měla po ránu motolice až závraťě,tak jsem léky vysadila.Koupila jsem si tlakoměr a měřím si ráno a odpoledne.Zjistila jsem,že v průměru jsou mé hodnoty 119/68 a tep 74.Tudíž jsem léky vysadila úplně,ale nevím,zda to není chyba.K lékaři mám obavy jít,řekl mi,že ty léky už mám navždycky.Poraďte prosím.Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, rozhodně Vás nemůžu pochválit za samovolné vysazení léků. Vysazení je třeba vždy konzultovat s lékařem. Doporučoval bych proto znovu kontrolu u ošetřujícího lékaře. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x