Výtok

Dobrý den. Delší dobu mě trápil bílý výtok. Na gynekologii jsem dostala čípky Globulus cum natrio tetraborico. Během užívání se mi výtok výrazně zlepšil ale najednou devátý den se objevil znovu. Vůbec nevím jak je to možné

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Karolíno, boraxové globule pomohou zneškodnit infekci. Bohužel ale zlikvidují i mikrofloru, kterou v pochvě potřebujete a následně pak znovu vyrostou v pochvě kvasinky nebo bakterie, které způsobí výtok. Proto je potřeba vždy po takovéto léčbě normalizovat floru třeba zaváděním kapslí nebo vaginálních čípků s laktobacilem (k dostání v lékárně). Hodně zdaru.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
 Ženy, které se nebojí mluvit o umělém oplodnění, dodávají odvahu ostatním
Dráždivý tračník
Články: Dráždivý tračník
Nejodvážnější lékařské...
První pomoc při poranění kůže
Články: První pomoc při poranění kůže
Máte nějakou ránu na kůži...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Střevní záněty: jak se poprat s plynatostí a nadýmáním
Uroflowmetrie
Články: Uroflowmetrie
Co je to uroflowmetrie a k...
I o umělé srdce je třeba dobře pečovat
Články: I o umělé srdce je třeba dobře pečovat
Vady srdečních chlopní jsou...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x