Záchvaty suchého dráždivého kašle, únava

Dobrý den, mám následující potíže - asi před dvěma lety jsem začal brát léky na vysoký tlak. Od té doby mám záchvaty suchého dráždivého kašle a cítím stále únavu. Po dohodě s ošetřující lékařkou jsem tyto léky už několikrát změnil, ale popisované potíže stále trvají. Nyní beru už asi měsíc Presid 2,5 mg. Lékařka mě poslala na různé vyšetření - plicní, alergie, neurologie, kardio a tam všude mi oznámili, že z jejich hlediska jsem v pořádku. Včera mi po vyšetření na plicním poradil lékař, že si mám koupit kyselé bonbony, že po nich mě to snad přejde. Můžete mi poradit, na koho se v mém okolí můžu ještě obrátit? Děkuji Karel

Odpověď odborníka:

Dobrý den, mohlo by se jednat o vedlejší účinky některého z užívaných léků. Doporučoval bych proto znovu konzultaci s ošetřujícím lékařem ohledně případné změně medikace. Hezký den.

MUDr. Martin Kaláb
MUDr. Martin Kaláb

Specializace: Zubní lékařství
Pracoviště: Stomatologická klinika 1. Lékařské fakulty Univerzity Karlovy

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: