Zácpa po při užívání železa

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak je možné zmírnit zácpu při užívání železa. Beru aktuferin 10 kapek ráno - ze začátku bylo vše v pořádku, ale nyní po měsíci užívání trpím zácpou. Bohužel mě však k tomu též trápí potíže z hemeroidy, které přítomnost zácpy ještě zhoršuje. Kapky bych měla odhadem užívat ještě cca dva měsíce. Prosím tedy o radu jak je možné zácpu alespoň trochu zmírnit. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Nejvhodnější prostředek k obsluze zácpy je přípravek,který zakoupíte v lékárně pod názvem Laktulosa či Duphalac,jde o sirup/je sladký,ale nevstřebatelný,neztloustnete po něm!!/-p.p.3 krát 1 lžičku až lžíci,jde o preventivní i léčebný prostředek.Další možností je prodloužit užívání,ale snížit dávku nebo brát lék třeba obden..

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: