Zánět močových cest

Dobrý den, včera jsem byla na tetování a dnes jsem dostala zánět močových cest. Zaujímalo by mě jestli mohu užívat antibiotika po tak krátké době? Děkuji předem za odpověď

Odpověď odborníka:

Vážená slečno/paní Michaelo, pokud je infekce močových cest způsobena bakteriemi, je vhodná cílená léčba pomocí vytipovaného antibiotika. Tetování není uvedeno mezi kontraindikacemi antibiotické léčby. S pozdravem, MH.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ječné zrno
Články: Ječné zrno
Ječné zrno, hordeolum, je...
Hypofunkce štítné žlázy
Články: Hypofunkce štítné žlázy
Hypofunkce štítné žlázy...
Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Články: Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Brnění je nepříjemný pocit...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Užíváte antikoncepci? Nekuřte!
Články: Užíváte antikoncepci? Nekuřte!
Neumíte si představit ranní...
Chronická kopřivka a její příčiny
Články: Chronická kopřivka a její příčiny
O chronické kopřivce...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: