Zhoršena kvalita vlasů

Dobry den, trapi mne takovy problem. Vsimla jsem si, ze se me vlasy zmenily. V delce do 10cm od korinku jsou vysusene, krehke, bez lesku a velmi slabe..od teto vzdalenosti jsou leskle a jasnejsi...nevim, zda je ta sytejsi barva jeste odrustajici z posledniho barveni, kazdipadne se mi to moc nelibi. Vlasy mi nijak nepadaji, max do 10vlasu za umyti, behem dne nic nepozoruju. 2 roky jsem uzivala HA Lindynette, kterou jsem pred mesicem vysadila a ted mam strach, ze se vlasy zhorsi. Mam napsane nove prasky Belara a bojim se, co se mnou udelaji. Beru na posileni Silicu a zelezo. Jinak trpim na zanety mocovych cest a ATB polykam jak lentilky, muze to byt pricina?

Odpověď odborníka:

Po vysazení antikoncepce může dojít přechodně ke změně kvality vlasů či většímu výpadu, ale podle vašeho popisu spíše jde o odrůstající poškozené vlasy, jestli se barvíte.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: