Zvětšení prsou po antikoncepci

Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda existuje nějaká hormonální antikoncepce, která nemá vliv na zvětšování prsou, případně která, či zda je toto individuální u každé ženy. Začala jsem totiž brát antikoncepci a zvětšili se mi po ní prsa, z čehož nadšená vůbec nejsem, tak zvažuji, zda mám své lékařce říci o jinou. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Nevím jakou antikoncepci berete ale nízkodávkovaná antikoncepce nemá většinou na velikost prsou vliv. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Vyrážka Popisem Vam cely moj problem. Zacalo to asi pred mesiacom. Boli sme na...
  • Steatosa jater Dobrý pane(í) doktorko(e), obracím se na Vás s dotazem ohledně...
  • Naražená žebra Před třemi týdny jsem si narazila žebra. Byla jsem u lékaře a na...
  • Pilulka proti početí Stala se mi taková věc. Jsem s přítelem ve Francii a při...
  • Naražená žebra Je to deset dní co jsem spadl asi tak z metru na novodurovou...
  • Kousnutí nutrií Dcera krmila nutrie v rybníku a jedna ji kousla do prstu. Ranka...
 
Naposledy čtené: