Zvýšený bilirubin

Dobrý den, momentálně marodím, dnes jsem dobral ATB - Ciplox 500. Asi před týdnem se mi udělalo zle, hrozná bolest (až křeče) břicha, pocit na zvracení, nevolnost jakoby od žaludku, silný průjem. Doktor mi napsal Algifen + výše uvedená antibiotika. Potíže se výrazně zlepšili, ale ne zcela vymizely. Ten průjem mám poslední měsíce celkem pravidelně. Byl jsem na krvi a mám zvýšený bilirubin - hodnota 49. Nemohly by mé potíže s tímto souviset? V dospívání (asi v 17 letech) jsem měl také vysoké hodnoty a diagnostikovali mi tehdy novorozeneckou hyperbilirubinemiiDěkuji Vám předem za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, lehce zvýšený bilirubin hlavně u mladých mužů se nazývá Gilbertova choroba a není třeba léčba. Při infekci, fyzické námaze nebo hladovění se může hodnota opětovně zvýšit. Pokud máte protrahovaný průjem je třeba provést UZ břicha a kolonoskopii.

MUDr. Vladimíra Cejnarová
MUDr. Vladimíra Cejnarová

Specializace: Praktické lékařství

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: