Inzerce
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Pangamin

Inzerce

Bolest svalu

Mozek a nervy Karol 23.6.2017

Zdravím! S čím by sa prosím dalo, cvičením aj podaním peoralne, nastálo uvolniť spasmus psoas, aby sa znovu nesťahoval a tak dôsledok je krívanie a zároveň spasmus tlačí na nervové vlákno a preto sú len stredné prsty, či na ruke alebo nohe, obmedzené vo funkčnosti. Čím ľahšia vec, tým skôr vypadne... Zobrazit více

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Ze všeho nejlepší na vaše potíže je rehabilitace. Je potřeba chodit k fyzioterapeutovi a kombinovat... Celá odpověď

MUDr. Ondřej Kalita Ph.D.
Odpovídá:

MUDr. Ondřej Kalita Ph.D.

Dobrý den, souhlasím s kolegyní. Celá odpověď

Inzerce

Rýhy na jazyku

Uši, nos, krk Lukas 15.6.2017

Dobrý den, již několik měsíců pozoruji, že se mi tvoří bílý povlak na jazyku...Někdy více, někdy méně, občas mě jazyk pálí po určitých jídlech. Také mám uprostřed dost viditelné rýhy - netuším jestli jsem je měl i předtím nebo ne. Občas mám také jakousi "blátivou" nevim jak to nazvat, stolici - ne vždy...Nevím,... Zobrazit více

MUDr. Dominika Pitaková
Odpovídá:

MUDr. Dominika Pitaková

Dobrý den, rýhování jazyka je většinou u člověka dané a nejedná se o nic vážného. Co se týče stolice... Celá odpověď

MUDr. Karolína Dostálová
Odpovídá:

MUDr. Karolína Dostálová

Dobrý den, tento nález na jazyku většinou svědčí o nedostatku vit B v potravě, ideálně dokupte Pangamín... Celá odpověď

Angína

Uši, nos, krk Veronika 3.5.2017

Dobrý den,dcera 9 let..od září opakovaně anginy 4x aslo 950 operaci mandlí jsme zatím odmitli tak nasadili 2 mesice ospen s tim že se hladina ASLO sniží a naopak se ješte zvíšilo na 1120 ..opet nas odkázali na orl kde udelali vyťery ktere vyšli negativni ale bylo nam doporuceno vyndat mandle že ložisko... Zobrazit více

MUDr. Dagmar Doležalová
Odpovídá:

MUDr. Dagmar Doležalová

Dobrý den, aby se úspěšně vyléčila angína, v případech, kdy se objevuje opakovaně jako u Vaší dcerky,... Celá odpověď

Pálení jazyka

Uši, nos, krk Anna 11.4.2017

Dobrý den,koncem února jsem dobrala antibiotika a asi po týdnu mě začal pálit jazyk,na ORL doporučeno vitamíny Centrum Silver,ted jsem vypozorovala ,že když jsem venku nebo v chladnějším prostředí ,pálení ustoupí.Prosím o vyjadření k mému problému.Děkuji. Zobrazit více

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Vaše potíže mohou být způsobeny buď alergií nebo nesnášenlivostí antibiotika, které podráždilo... Celá odpověď

MUDr. Karolína Dostálová
Odpovídá:

MUDr. Karolína Dostálová

Dobrý den, často se atb vybijí i potřebné bakterie na sliznici úst. Obvyklý komfort sliznici můžete vrátit... Celá odpověď

Zahlenění

Infekce Markéta 16.3.2017

Dobrý den, již 2 měsíce mě trápí silné zahlenění krku. Hlen mi zatéká přes nosohltan a poté mě dráždí krk či mě jej úplně zalepuje. Již 2x v noci jsem se probudila, že nemohu dýchat. Celý den mě pak trálí slabá rýma a neustálé dráždění hlenem na zvracení. Hlen nelze polknout ani vykašlat, jen se mi stále... Zobrazit více

MUDr. Dagmar Doležalová
Odpovídá:

MUDr. Dagmar Doležalová

Dobrý den, doporučuji nekouřit, zvýšit příjem tekutin minimálně na 3 l/den, vyloučit na nějakou dobu... Celá odpověď

Aknenormin

Praktické lékařství Aneta 18.2.2017

Dobry den, rada bych se zeptala, zda se aknenormin smi uzivat s pangaminem. Moc dekuji za odpoved. Zobrazit více

MUDr. Jana Harnová
Odpovídá:

MUDr. Jana Harnová

Dobrý den Aneto, můžete užívat souběžně Aknenormin a Pangamin (pivovarské kvasnice). Je zakázáno užívat... Celá odpověď

Psychika

Psychika Denisa 3.2.2017

Dobrý den. Poslední zhruba 2 roky mě s přestávkami trápí opakované potíže se záněty v pochvě i kvasinkové infekce. Před pár dny mi zjistili vnitřní hemoroidy. Gynekoložka mi říkala, že se tyto záněty mohou opakovaně vyskytovat právě z důvodů zdravotních obtíží v této oblasti. Můj dotaz je tedy takový,... Zobrazit více

MUDr. Dagmar Doležalová
Odpovídá:

MUDr. Dagmar Doležalová

Dobrý den, psychika hodně zdravotních obtíží ovlivňuje, i když je nemusí přímo vyvolávat. Proto zaměření... Celá odpověď

Psychika

Psychika Jan 13.1.2017

Za poslední rok jsem prožil těžké období s nadměrným stresem, i když jsem si ho emotivně moc nepřipouštěl. Úmrtí v rodině, špatná práce přes léto, velice obtížný semestr, marné hledání studentského bydlení a dalších spoustu záležitostí jako první focení velké svatby. Před vánoci to však na mě nejspíš... Zobrazit více

MUDr. Dagmar Doležalová
Odpovídá:

MUDr. Dagmar Doležalová

Dobrý den, psychika velmi ovlivňuje zdravotní stav. Hodně také udělalo své celkové vyčerpání. Když se... Celá odpověď

Vypadávání vlasů

Kožní obtíže magda 13.10.2016

Přeji hezký den.Jsem po op.prsu pro dg ca.Užívám Anaprex tbl z onkol.a Warfarin t l prý spíše praventivně .Chci se zeptat,jestli k těmto lékům můžu užívat doplněk stravy Biotin nebo Pangamin.Začaly mi řídnout vlasy.Děkuji Magda Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den Magdo, výpad vlasů u Vás bude určitě kombinované etiologie a to při základní nemoci, její léčbě... Celá odpověď

Inzerce
×