Zavřít
uLékaře
Stáhněte si mobilní aplikaci uLékaře.cz
Lékařská poradna a objednání
Nainstalovat
Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Reklama

Akné a antikoncepce

Gynekologie Lenka 30.11.2014

Dobrý den,

již 4 roky beru antikoncepci Adele. V poslední době jsem zpozorovala, že pravidelně se mi (každý měsíc) přesně uprostřed plata objeví akné. S přesností na cca 2dny. Pokaždé je to velký podkožní bolák. Napadlo mě (vzhledem k opakovanému problému), zda to nemůže způsobovat nevyhovujicí antikoncepce (nerovnováha hormonů). Jiné problémy jsem nezaznamenala. Ke svému lékaři s pouhou domněnkou jít nechci, obvykle na takové dotazy ani nereaguje.

Předem Vám děkuji za odpověď,
s pozdravem Lenka.

Lékař uLékaře.cz
Odpovídá lékař:

Lékař uLékaře.cz

Dobrý den, milá slečno Lenko, je možné, že Vaše problémy s pletí způsobuje antikoncepce, domluvte se s Vaším gynekologem na změně antikoncepce, že Vám Adele již nevyhovuje, kvůli pleti. S pozdravem

Související dotazy

Akné a antikoncepce
Dobrý den, už 3 měsíc beru antikoncepci Diane 35 užívanou...
Antikoncepce a akne
Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli pomáhá HA Artizia...
Antikoncepce a akné
Dobrý den, asi 3/4 roku užívám HA Logest a posleních...
Akné
Dobrý den, od 15 let mě trápí akne, nyní je mi 26 let...
Akné
Dobrý den, prosím vás o radu. Velice nyní bojuji s...
Akne
Dobrý den, V létě jsem byla v Chorvatsku a tam se mi...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Akné - Zynerit

Dobrý den. Lékař mi předepsal na akné přípravek jménem Zynerit. Prosím, mohla...

Akné - Zynerit

Dobrý den, sem tam se mi udělá pupínek , kožní lékař mi předepsal ZINERYT (předtím...

Akné -walfarin - zinek

Dobrý den, rada bych se zeptala na doplňky stravy.. Např zinek, jestli mohu...

Akné (pupínky) na genitáliích

Dobrý den, je to už delší do bu co se mi po celé vulvě udělaly drobné červené...

Akné / Vyrážka na hrudníku

Dobrý den, již nějaký čas mě trápí vyrážka / akné na hrudi. V březnu jsem...

Akne + antikoncepce

Dobry den, muj dotaz se týká akne. Na podzim roku 2014 jsem brala po operaci...

Akné + boláky

Dobrý den, je mi 32let a roky trpím na akné a to spíše na zádech, zadní strana...

Akné a 7 denní pauza

Dobrý Den chtěla bych se zeptat jestli je normální, že se mi zhorší akné už...

Akné a antikoncepce

Dobrý den, už asi 6 let bojuji s akné (střední až těžké formy) a po stále marných...

Akné a antikoncepce

Dobrý den, už 3 měsíc beru antikoncepci Diane 35 užívanou kvůli akné, ale zatím...

Akné a ateromy na obličeji

Dobrý den, poslední dobou se mi na obličeji tvoří jakési bolestivé podkožní...

Akné a atikoncepce

Dobrý den. Mám pořád problémy s akné , myslím ,že v mém věku už je to hrůza....

Akné a častý atherom

Dobrý den paní Rafčíková, již od puberty mám problémy s akné. Již jsem prošla...

Akné a červenání pokožky

Dobrý den, mám otázku ohledně pleti spíše používaní přípravků ,jsem kluk a...

Akné a další obtíže

Dobrý den, chtěl bych konečně vyřešit můj problém, ale nejsem si jistý, koho...

Akné a deprese

Dobry den, je mi 25 let. Me nestastne trapeni jiz zaclo pred deseti lety kdyz...

Akne a diane 35

Dobrý den, rok jsem brala antikoncepci diane 35 z duvodu akne, plet se mi po...

Akné a fleky na tváři

Dobrý den, je mi 22 a už pár let jsem neměla akné, jen 1 nebo 2 lupínky před...

Akné a HA

Dobrý den, je mi36 let a už od puberty mám akné v obličeji, na pažích i zádech....

Akne a jeho lecba

Dobrý den, na těžkou formu akné, na níž nezabírala lokální léčba, mi byla předepsána...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Dieta po operaci štítné žlázy

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli jsou nějaká omezení ve stravě pro...

Tiky

Dobrý den, trpím v současné době tiky v končetinách, kde přesně - je různé,...

Husí kůže při jezení jídla

Dobrý den, chtěl bych se na něco zeptat. Když jím nějaké tvrdé, nebo křupavé...

Bolest břicha

Dobrý den, chtěl bych se zeptat už cca 2 měsíce mě trápí bolest břicha.Na právě...

Loupání kůže na dlaních

Měl bych pro vás jeden dotaz když celkem dost se mi loupe kuže na dlaních?...

Bolest páteře

Dobrý den,ve zprávě má maminka napsáno těžší vert.algický sy celé páteře,zvl.C...

Skolióza a nestejně velké kliční kosti

Dobrý den, je mi 25et a od 12 ti let mám skoliozu a vlivem toho mám asymetrické...

Výrůstek v kotníku

Dobrý den, mám výrůstek v kotníku brání mi v chůzi, je to dost bolestivé. Možná...

Ischias, vyhřezlá ploténka

Dobrý den, ráda bych se s Vámi poradila ohledně mého výsledku z CT, závěr zprávy:...

Pupínky na genitáliích

Dobrý den, již po několikáté se mi vždy objeví droboučké pupínky (něco jako...

Bursitida

Dobrý den Dejte mi prosím vědět, zda máte odborníka z orpothedy, který mi pomůže...

Po vytržení zubu výplach peroxidem

Dobrý den. Dnes mi zubař vytrhl osmičku vlevo nahoře a řekl mi, že si to mám...

Búšenie srdca, zvýšený pulz, nepríjemný tlak na hrudníku

Dobrý deň, Asi pred rokom som sa začala liečiť na črevnú kandidozu. Asi...

Trittico a zvětšená sexuální touha

Dobrý den je mi 21 let a beru Trittico 2/3 večer a Risperdal 1,5mg-0-2mg. Dřív...

Bolest zad

Dobrý den měl bych takový dotaz ,trpím bolesti bederní páteře víc jak 25 let...

Bílek z vejce u dětí

Dobrý den, Chtěla jsem se zeptat,jak je to s bílkem z vajíčka u malých dětí.U...

Bolest hlavy,dutin a pateře

Dobrý den,již několik týdnů mě bolí,krční páteř,před měsícem se k tomu přidaly...

Orální sex a růst penisu

Orální sex Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli orální sex brání k růstu...

Dostinex,antkoncepce

Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat jestli nějak dostinex neovlivnuje účinost antikoncepce?...

Bolest na hrudi

dobrý den je možné že bolest na hrudi může být způsobena střevama že trpím zácpou...

Reklama