Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Reklama

Mykosa

Gynekologie Katerina 10.11.2017

Dobrý večer,
navazuji na dotaz ( www.ulekare.cz/poradna-lekare/poradna-link-266003), ráda bych zjistila, když tento výtok mám již skoro 3. týden (18dní) po léčbě, zdali může být stále způsobeno antibiotiky, popřípadě infekce odcházející z těla? Nebo zdali je to známkou, že léčba nebyla úspěšná. Brala jsem léky, tak jak mi bylo určeno.

V pondělí jdu ještě k lékaři na kontrolní odběry.

Odpovídá lékař:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

Dobrý den. Bohužel nevím, jak zněl celý vás předchozí dotaz a ani nevím, který z kolegů měl službu a na dotaz vám odpovídal. Na tomto portálu se s kolegy ve službách střídáme, aby vše probíhalo zcela anonymně, tak zabezpečení je takové, že nemám možnost zjistit vaši předchozí komunikaci. Nicméně jsem pochopila, že se pravděpodobně jedná o vaginální výtok po léčbě ATB. Kvasinkové infekce jsou úporné a dlouhodobé, určitě výtok může být tímto způsoben, antibiotika vám poškodila normální mikroflóru a její obnova trvá dlouho. Zkuste užívat probiotika, v pondělí vám lékař doporučí i nějakou lokální terapii. Příčina výtoku je, že kvasinky stále přetrvávají, kdyby infekce odcházela, tak by výtok postupně mizel. S pozdravem Dr. Janoušková

Související dotazy

Mykosa
Dobrý den, kamarádku často trápí mykosa, někdy zajde...
Vaginální mykosa
Dobrý den, už asi měsíc mám bělavý výtok, který je...
Mykosa
Dobrý den, trápí mě kožní potíže. Začalo to cca...
Mykosa
Dobrý den,léčím se od ledna s ústní mykózou a zatím...
Mykosa
Dobrý den, zhruba před měsícem se mi objevil bílý flicek...
Mykosa
Dobry den po sexu se me divne zbarvil zalud neboli...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Mykosa

Dobrý den. Chtěla bych se zeptat...jsem ve 32.tt a začátkem března mi zesílil...

Mykosa

Dobrý den, byl jsem u kožní lékařky kvůli, červeným tečkám na zádech. Doktorka...

Mykosa

Dobrý den. Již 5. měsíc se léčím s vaginální mykosou. Paní doktorka mi provedla...

Mykosa

Zdravim, mám problém s penisem, jde o to, že při a po masturbaci dochází k velmi...

Mykosa

Dobrý den, již delší dobu mám problém se svěděním konečníku. V minulosti jsem...

Mykosa

Dobry den, chtel bych prosim poradit s koznim problemem na penisu....objednaci...

Mykosa

Dobrý den mám problém s penisem.V poslední době mě strašně svědí na začátku...

Mykosa

Dobrý den. Je mi 15 let. Asi před 4 dny se mi na kořeni penisu objevila takovéto...

Mykosa

Dobrý den, mám takový intimní problém. Asi před měsícem jsem masturboval a...

Mykosa

Dobrý den, Ráda bych se zeptala, jestli je normální postup u léčení vaginální...

Mykosa

Dobry den, chci se zeptat jestli podle fotky muzete poznat co se semnou deje....

Mykosa

Dobrý den! Chtěla bych se zeptat na můj problém. Již od ledna mám ve stydké...

Mykosa

DOBRY DEN, trpim vagynalni mykozou porat do kola se mi vraci. Uz jsem prestala...

Mykosa

Dobrý den, na předkožce se mi po návštěvě bazénu objevil jakýsi vřed, který...

Mykosa

Zdravim, chci se zeptat na nazor ohledne viz. Foto dole. Nikdy jsem se nejak...

Mykosa

Dobrý den, zhruba před měsícem se mi objevil bílý flicek přímo na penisu který...

Mykosa

Hezký den Po chřipce a braní antibiotik se mi již druhý rok objevili potíže...

Mykosa

Dobrý den, již týden mám obtíže s krvavými pupínky v oblasti intimních partií....

Mykosa

Dobrý den... cca 12 let zpět jsem prodělal kvadinkovou infekci, kterou jsme...

Mykosa

Dobrý den, před pěti dny mne začalo pálit při močení a následně jsem měla průjem,...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Zduření ve vlasech a odstraňování v těhotenství

Dobrý den, nedávno jsem si našla ve vlasech na dvou místech tento hrbolek. Nevím...

Antibiotika

Dobrý den, Chtěla bych se zeptat, jestli by se mi něco stalo kdybych na...

Mykóza po antibiotikách

Dobrý den, před týdnem jsem dobrala antibiotika Ospen a chtěla jsem se zeptat,...

Hlen v nose

Dobrý den, nemohl jsem pořád vysmrkat něco v levé nosní dírce. Při snaze o to...

Předávkování se vitamíny - rakytníkem v těhotenství

Dobrý den, jsem v 19. týdnu těhotenství a o víkendu mě začalo škrábat v krku....

Bolesti hrudní páteře

V posledních 2 měsících mě trápí stěhovavá bolest v hrudníku (v oblasti zad),...

HAK a antikoncepce

Dobry den, chcela by som sa opytat beriem HAK softinelle 1 rok a uživam aj ATB...

Život bez obou varlat

Zdravím Vás paní doktorko. Ještě bych se chtěl jen tak okrajově zeptat: Když...

Zulbex- vedlejší účinky

Dobrý den, Mám dotaz ohledně refluxu žluči do žaludku. Beru cca 14dní zulbex...

Průjem po dobrání AMOKSIKLAV 1g

Dobrý den, už je to týden, co jsem dobrala poslední tabletku antibiotik na zánět...

Bolesti zubu po ošetření zubního kazu

Dobrý den, před týdnem jsem byl u zubaře a zjistil mi malý kaz na dolní levé...

Bolest v uchu

Dobrý den, tuhle noc (7.července 2017) mě začalo bolet pravé ucho. Později v...

Motání hlavy, pocit na zvracení

dobrý den posledních pár týdnů se mi motá hlava, provázený pocitem na zvracení,...

Cukání svalů, napětí ve svalech

Dobrý den, ráda bych se poradila ohledně svých neurologických problémů. Asi...

Průjem při užívání Amoksiklavu

Prosím o radu, je to 14 dnů co mi předepsal lékař amoniksiklav a po dvou dnech...

Možné spolknutí baterie dítětem?

Dobrý den, paní doktorko, chtěla bych Vás tímto moc poprosit o odpověď, i když...

Antikoncepce

Dobrý den. Užívala jsem asi dva nebo tři roky antikoncepci Pramino, kvůli vysokému...

Bolest ucha cca týden po extrakci horní 8ky

Dobrý den, měl jsem nález na dolní osmičce, kvůli snížené bolestivosti byl...

Otrava Hypnogenem

Dobrý den,chci se zeptat co způsobí požití 80 prášků Hipnogenu děkuji moc

HA

Dobrý den, kvůli dovolené u moře si budu oddalovat menstruaci. Užívám třífázovou...

Reklama
Zavřít