Inzerce
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup do lékařské poradny, možnost účastnit se soutěží a mnoho dalších výhod. Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte prosím e-mail, který jste používal(a) pro přihlášení na stránku

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Inzerce

Padánį vlasů po Neotigasonu

Dana . 14.4.2016

Dobrý den,chtela bych se zeptat za jak dlouho asi prestanou padat vlasy po Neotigasonu? Uzivala jsem2 mesice,mesic 50mg,mesic 25mg. Lek neuzivam jiz mesic a vlasy stále padaji. A take jestli dorostou ve stejne kvalite jako predtim,mela jsem huste vlasy. Co pomuze? Dekuji

Odpovídá:

MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

Po vysazení neotigasonu to může trvat 3-4 měsíce, než se vlasy vrátí do původní kondice a začnou znovu růst, ale je to velmi individuální. Kožní lékař vám ev. může předepsat podpůrnou místní léčbu.

Související dotazy

Padání vlasů
Dobrý den je možné umřít, když používám minoxidil na...
Padání vlasů
Dobrý den, mám jemné a ne příliš husté vlasy. Již...
Padání vlasů
Dobrý den, již přes rok řeším padání vlasů a zvýšený...
Padání vlasů u čtyřletého dítěte
Dobrý den, chtěla jsem Vás požádat o radu ohledně padání...
Akne a padání vlasů
Dobrý den, mám několik příznaků:akne,občasné padání...
Padání vlasů
Dobrý den,mám problém s padáním vlasů.Jsem v přechodu,užívám...

Poradna uLékaře.cz

Poraďte se s lékařem

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 39 Kč

Přejít do poradny

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Padání vlasů po antikoncepci

Dobrý den p. doktoře, je mi 22 let, před 4 lety mi začaly padat vlasy, kožní...

Padání vlasů po antikoncepci

Dobrý den mám takový problém. Před 4 měsíci jsem začala brát antikoncepci a...

Padání vlasů po antikoncepci Triquilar a Tri-regol

Dobrý den. Moc bych se chtěla zeptat na padání vlasů způsobené antikoncepcí....

Padání vlasů po antikoncepci Triquilar a Tri-regol

Dobrý den. Moc bych se chtěla zeptat na padání vlasů způsobené antikoncepcí....

Padání vlasů po antikoncepci, teď je vysazená, za jak dlouho to přestane?

Dobrý den je to 14 dní co jsem vysadila antikoncepci Tri regol 21+7 a hodně...

Padání vlasů po antikoncepci?

Dobrý den hodně mi padají vlasy je jich opravdu šílené množství a když si umyji...

Padání vlasů po antikoncepci?

Dobrý den je to 14 dní co jsem vysadila antikoncepci Tri regol 21+7 a hodně...

Padání vlasů po antikoncepci?

Dobrý den je to třetí měsíc co beru antikoncepci tri-regol 21+7 a začaly mi...

Padání vlasů po antikoncepci?

Dobrý den je to třetí měsíc co beru antikoncepci tri-regol 21+7 a začaly mi...

Padání vlasů po kojení

Dobrý den, v březnu to bude již rok co jsem přestala kojit a stále se potýkám...

Padání vlasů po podvázání žaludku

Vazena pani doktorko v rijnu jsem absolvovala podvazani zaludku pro vysokou...

Padání vlasů po porodu

Dobrý den, paní doktorko, jsem akorát půl roku po porodu a neustále mi padají...

Padání vlasů po porodu

Dobrý den. Jsem 4 měsíce po porodu (plně kojím) a nyní mi začaly vypadávat ve...

Padání vlasů po sundání prodloužených

Dobrý den, měla jsem prodloužené vlasy 2 týdny, pak jsem je sundala, a od té...

Padání vlasů po trvalé

Mám problém s padáním vlasů, nechala jsem si udělat trvalou, mám polodelší...

Padání vlasů po vysazení HA

Před 4 měsíci jsem vysadila HA Jeanine a 2 měsíce mě padají vlasy , tak silně,že...

Padání vlasů po vysazení HA

Dobrý den Je mi 22 let a HA jsem začala brát od svých 15 let. Vysadila jsem...

Padání vlasů po vysazení HA

Po vysazení antikoncepce mě hrozně padají vlasy,prosím reklamují ted vteleshopu...

Padání vlasů po vysazení HA

Prosím,můžu užívat Revalid tablety a bio selen+zinek a mezi tím ještě B komplex...

Padání vlasů při koupíní a česání

Dobrý den, měla bych na Vás dotaz. Poslední dobou mi moc vypadávají vlasy, při...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Nerostoucí nehet

Nerostoucí nehet, chtěla bych se ještě zeptat.Zda je možnost samotného vyléčení,...

Vyrážka u dvouletého syna

Dobrý den, dvouletý syn má druhý týden na hrudníku a břiše takovéto vyrážkové...

MUDr. Hana Steinbachová

Ordinace stomatologa

MUDr. Ivana Klejmová

Ordinace praktického lékaře pro dospělé

Spolknutí kosti

Zdravím, dnes sem rychle jedla kuře a spolkla sem malou kost. Asi po minutě...

Bolest zad vystrelujici do prave nohy

Dobry den, cca tyden me boli zada v oblasti beder a vystreluje mi do prave nohy..ze...

Stenosa

dobrý den prosím co znamená stenoza PUJ vlevo s dilataci KP systemu vlevo

MUDr. Marie Kaňáková

Praktická zubní lékařka

Dokážete mi poradit, jak zkvalitnit synův spánek?

Dobrý den, trápí mě spánek syna, kterému bude 7 měsíců. Od narození špatně...

Záchvaty

Dobry Večer,mela bych dotaz. Pred pul rokem jsem mela zachvaty,kdy jsem sla...

Hemoroidy

Dobrý den, před rokem jsem měl problémy s hemeroidy, projevovalo se to pálením...

Léka magrilan

Dobrý deň, pani doktorka, Rád by som sa Vás spýtal na obvykle dávkovanie...

Praskající kůže na penisu

Dobrý den,poslední měsíc mi praská kuže na penisu,předchazela nějaká viražka...

MUDr. Karel Kos

Praktický lékař pro dospělé

Z niceho nic pichlo v "levem hornim rohu" čela

Zdravim, nedavno jsem sem psal ohledne problemu se zachvaty uzkosti. Na dnesek...

Odstranění mateřských znamének

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli bych si mohla nechat odstranit 2-3...

Malá varlata

Dobrý den, paní doktorko, Snad přece jen..když už Vás otravuji..odpusťte......

Guillain-Barré syndrom

Dobrý den, v květnu 2012 jsem prodělala Guillain-Barré syndrom, poslední dobou...

Bolesti zad, lumboischiadický syndrom

Dobrý den, v říjnu 2016 jsem prodělala akutní bolesti v bederní páteři a pravé...

MUDr. Martin Schreiber

Ordinace lékaře specialisty - neurologie

Inzerce
Poslat e-mailem
Inzerce
×