Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Špinění při užívání hormonální antikoncepce

Gynekologie Pavla 6.11.2017

Dobrý den,

je mi 22 let, od svých 17ti let beru HA Jeanine z důvodu akné (kožní už si se mnou nevěděla rady) a silných menstručních bolestí. Prášky beru vždy pravidelně, ve stejnou dobu. Vše bylo v pořádku, až letos v květnu sem měla zánět vaječníků nebo dělohy, těsně po menstruaci. Byla jsem vyšetřena, dostala jsem antibiotika a kontrola pak po dobrání byla v pořádku. Do srpna bylo vše zas v pořádku a od té doby se mi děje to, že ve čtvrtek doberu antikoncepci, v neděli dostanu normálně pravidelnou menstruaci, tu mám tak do čtvrtka, pátku a pak v neděli zas dostanu menstruaci (trvá tak do úterý). Je to ale spíše špinění nebo slabé krvácení, nic silného. Začne mě bolet podbřišek a prostě mám vše, co mi k menstruaci patří. Byla jsem na gynekologii a doktor mi říkal, že to mohu mít buď z braní antibiotik na záněty močového měchýře (trpím na to) a nebo je to tím, že beru 5 let opravdu pravidelně HA. Teď už se to třetí měsíc opakuje a já už začínám být zoufalá. Léčím se ještě na endokrinologii, bohužel léky neberu, protože hladina mi stále kolísá. Ocenila bych radu nebo názor od někoho, kdo tomu opravdu rozumí a uměl by mi poradit. Ještě dodám, že teď beru zase antibiotika na zánět močového ústrojí. Doplnění informací: Antibiotika beru různá. Ty dva měsíce zpět při menstuaci jsem brala ofloxin a teď beru furolin. A na endokrinologii docházím z důvodu, že jsem prodělala před 2 lety silný zánět štítné žlázy, doktorka si toho nevšimla a mně to zjistili až pak po 2 měsících z testů krve. Takže sem začala chodit na štítnou žlázu, kterou mám tím zanedbáním poškozenou, mám na ní údajně trhliny a skáče mi hladina hormonů. Z toho důvodu léky brát nemůžu, protože 3 měsíce mám třeba zvýšenou funkci, pak za měsíc sníženou a pak to mám zase v normálu. takže jen docházím na kontroly. je mi divné, že to vždy dostanu 2 neděle po sobě a i ta dr uh&aacut e; menstruace je teď 3 měsíce pravidelná. Děkuji.

Odpovídá lékař:

MUDr. Klára Martoníková

Specializace: Praktické lékařství Pracoviště: Praktický lékař pro dospělé, Praha 4

Dobrý den paní Pavlo. Nepíšete, jaká užíváte antibiotika a s čím se na endokrinologii léčíte. Některá antibiotika - např. penicilinového typu - opravdu snižují účinnot antikoncepce ( dochází ke špatnému vstřebávání antikncepce ve střevě) a proto můžete špinit uprostřed cyklu. Nebo Vám již antikoncepce "nesedí a neudrží cyklus". Dotaz je ještě odesílán zdravotní sestře, která zajistí odpověď specialisty, nebo Vás objedná. S pozdravem

Odpovídá lékař:

MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

Vážení paní,
nemyslím, že by antibiotika způsobovala nepravidelné krvácení ale pokud se opakuje a vyšetření včetně ultrazvuku je normální byla by na místě úvaha o změně preparátu
Příjemný den

Odpovídá lékař:

MUDr. Petr Lidák

Specializace: Gynekologie a porodnictví Pracoviště: Gynekologická ambulance MUDr. Petr Lidák

Dobrý den, je těžké posoudit Váš zdravotní stav bez veškeré dostupné dokumentace, znalosti hormonálních hladin a dalších podrobností. Jisté je, že při autoimunní formě poruchy štítné žlázy je možná kolísavá produkce hormonů štítné žlázy, je možná současná existence protilátek proti vaječníkům a buňkám tvořícím inzulin (mají podobnou strukturu a vyskytují se často současně). Zároveň je nožná i souvislost se záněty a nepravidelným krvácením. Prostě všechno souvisí se vším, jde jen o to nalézt toho společného jmenovatele. Je někde mezi oblastmi imunologie a endokrinologie, ostatní obory řeší jen důsledky. S pozdravem PL

Poradna uLékaře.cz

Online poradna a objednání k lékaři

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 99 Kč

Zjistit, jak funguje poradna

Související dotazy

Špinění při užívání hormonální antikoncepce
Dobrý den,beru antikoncepci mywy,kterou jsem nasadila...
Tromboza u užívání hormonální antikoncepce
Dobrý den, všude se píše, že hormonální antikoncepce...
Špinění při užívání hormonální antikoncepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, už pátý měsíc užívám...
Užívání hormonální antikoncepce
Dobry den, Začala jsem brát antikoncepci Emona, omylem...
Užívání hormonální antikoncepce
Dobry den, Je mi 16 let a nyni sem zacala brat antikoncepci...
Slabé špinění během užívání antikoncepce
Dobrý den, beru 3tí platíčko hormonální antikoncepece...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Špinění při užívání antikoncepce Lindynette

Dobrý den, beru HA asi 7let Lindynnete 20, posledni dva měsíce mam v polovine...

Špinění při užívání cerazette

Dobrý den, jsem 15 měsíců po porodu a 13 měsíců užívám antikoncepci cerazette....

Špinění při užíváni HA

Dobrý den, už více než 2 roky beru HA mirelle a většinou vynechávám 4 denní...

Špinění při užívání HA

Dobrý den, vždy ve druhém týdnu užívání HA vytéká hnědý výtok (špinění, slaboučké...

Špinění při užívání HA

Dobrý den chtěla bych se zeptat uz par dnu beru antikoncepsi a spinim uz asi...

Špinění při užívání HA

Dobrý den, začala jsem užívat po delší pauze HA Sylviane 1.den mensturuačního...

Špinění při užívání HA Jangee

Dobrý den. Mám na Vás otázku. Je to 12 dní, co jsem začala užívat první HA jangee....

Špinění při užívání hormonální antikoncepce

Dobrý den,beru antikoncepci mywy,kterou jsem nasadila v den první menstruace.....

Špinění při užívání hormonální antikoncepce

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, už pátý měsíc užívám antikoncepci Minisiston...

Špinění při užívání hormonální antikoncepce

Dobry den. Uzivam hak lindynette 20 ale odkedy som zacala ju uzivat mam spinenie......

Špinění při užívání hormonální antikoncepce

Dobrý den, už něco přes rok užívám antikoncepci Lamya a nikdy jsem neměla žádný...

Špinění při užívání preparátu Synarel

Dobrý den, je mi 37 let, mam dvě děti a mam endometriózu. Před měsícem mi...

Špinění při zánětu močových cest

dobrý den, již druhý den mám zánět močových cest a k tomu jsem začala také špinit...

Špinění při zavedené Mireně

Dobrý den mám mirenu zavedenou už přes rok a pořád špinim a po sexu krvácím...

Špinění při změně antikoncepce

Dobry Den, pan doktor mi zmenil pred peti mesici antikoncepci na (Nyssiela)...

Špinění s bolestí podbřišku

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat o co se může jednat když normálně beru antikoncepci...

Špinění s tělískem

Dobrý den, mám nitroděložní tělísko (klasické) již více jak tři roky. Celou...

Špinění týden po mestruaci

Dobrý den paní doktorko Kavanová chtěla bych se zeptat čím to může být ,,měla...

Špinění týden před menstruací

Dobrý den, chtěla bych od Vás poradit, co může způsobovat spinění týden před...

Špinění týden před menstruací

Dobrý den, už 4 roky beru antikoncepci YAZ a poprvé se mi stalo, že jsem začala...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Stav po akne

Dobrý den, před 2měsíci se mi udělalo podkožní akné, které se sice vyléčilo,ale...

Akné po zavedení nitroděložního tělíska

Dobrý večer. Mám tělíska Jaydess a od jeho zavedení pozoruji akné v oblasti...

Vyjmutí nitroděložního tělíska

Dobry den, rada bych se zeptala jak probyha vyjmutí nitroděložního tělíska.Telisko...

Pravděpodobnost těhotenství

STÁHNUTÝ KONDOM Dobrý den, bohužel se mi stala nehoda. 3. den po skončení...

Akné a antikoncepce

Dobrý den, už 3 měsíc beru antikoncepci Diane 35 užívanou kvůli akné, ale zatím...

Pupínky na břiše jako akné

Dobrý den, chtěla bych se zeptat s čím je způsobeno že se mi dělají malé pupínky...

Na vnitřní straně stehen pupínky připomínající akné

Dobrý den, před dvěma dny jsem měl nechráněný sex s jistou slečnou. Hned...

Studené nohy

Studené nohy - Dobrý den, já budu mít velmi úsměvný dotaz, ale nevím si rady....

Cista

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jakou dobu bych byla po operaci cisty doma...

Aknenormin

Dobry den, rada bych se zeptala, zda se aknenormin smi uzivat s pangaminem....

Akné a seboroická dermatitida - léčba

Dobrý den, již cca 20 let se potýkám s kožními obtížemi na obličeji a ve vlasech....

Operace prostaty

Dobrý den, je mi 64, chodím 4 a vícekrát za noc močit. Absolvoval jsem různá...

Žlutý jazyk a horní patro

Dobrý den asi 2 týdny mám žlutý povlak na jazyku. V krku mě nebolí ale bývám...

Akné

Dobrý den, už od základní školy mě trápí akné na obličeji, zádech a občas i...

Akne

Dobrý den, V létě jsem byla v Chorvatsku a tam se mi asi po 5 dnech objevily...

Akne

Dobry den,chtel bych nejak pomoct.Uz 20 let trpim na velke zanetlive akne v...

Nejspíše svalová křeč

Dobrý den, už několik let mívám bolesti v brisni cásti pod levým žebrem. Bolest...

Vyrážka, vypadá to spíš jak krupička, nesvědí.

Dobrý den, na ruce u zápěstí se mě udělala nějaká vyrážka, vypadá to spíš jak...

Aknenormin a alkohol

Dobrý den, mám otázku. Beru Aknenormin skoro 2 týdny a potřebuji vědět, jestli...

Akné

Dobry den, Posielam obrazky lebo uz mi to lezie na nervy ze vzdy sa mi urobi...

Zavřít reklamu