Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Vypadavání vlasů

Kožní obtíže Sandra 27.9.2013

Dobrý den,potřebovala bych se poradit,je mi 21 let a padají mi vlasy,zhruba od 18-ti let a mám s tím problém.Používala jsem spoustu přípravků a tabletek a šamponů,ale bohužel to můj problém moc nevyřešil.Vlasy mám zničené,třepí se mi,vypadávaj,lámou,jsou vysušené,musím si je umývat pravidelně,jinak se mastí a vypadam jak kdybych si týden nemyla hlavu.Používala jsem různé značky šamponů např.Vella,Gliskur,Pantene,Elséve,ale nic nepomáhalo.Koupila jsem si v lékárně kosmetiku řady Neoptide ampulky a šampon a požívala Biosil utratila jsem za celou řadu skoro 2tisíce korun,ale žádný zázrak.Užívala jsem jednu dobu i antidepresiva např.Rivotril,Olwexya.nepamatuji si je všechny,brala jsem celkem10 druhů,různě se mi střídali,brala jsem je skoro 1 rok a půl,za den jsem třeba jedla 7 léku.ted už antidepresiva nepotřebuji ale můj problém pořád neustáváčasto jsem si i barvila vlasy,někdy i 2 krát za měsíc,lakovala si je,foukala a žehlila,možná to mělo taky vliv na vlasy,ale pořád mi padaj,navíc mám strach,začíná zima a to je pro mojevlasy hotové peklo,protože je to ještě horší,s,už nechci utrácet zbytečně moc velké částky peněz za přípravky,snažím se ted svoje vlasy šetřit,barvím si je ted jednou za 3 měsíce,minimálně si je zehlím,zásadně je nefoukám,snažím se jíst i trochu zdravě,ale pořád to není ono,prosím pomozte mi,co s tím,budu ráda za každou radu.
Děkuji moc za odpověd

Odpovídá lékař:

MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

Pokud byly vyloučeny vnitřní příčiny výpadu ( krevní obraz, štítná žláza, hormonální příčiny...), pak ve vašem případu přicházejí v úvahu 2 hlavní příčiny - psychogenní - i když neberete léky, vaše psychika velmi ovlivňuje růst vlasů, Druhá příčina . nešetrné zacházení s vlasy - barvení a hlavně to žehlení je to nejhorší, co můžete vašim vlasům udělat, takže se pokuste to nějak zredukovat.

Související dotazy

Vypadávání vlasů
Dobrý den, před pul rokem me trápily pupínky ve vlasech...
Vypadávání vlasů
Dobry den chci se zeptat ny pripravek ktery muzu pouzit...
Vypadávání vlasů
Dobrý den, mám dlouhodobý problém s vlasy. Jsou slabé,...
Vypadávání vlasů
Dobry den, pred necelymi tremi tydny mi zacaly extremne...
Vypadávání vlasů
Přeji hezký den.Jsem po op.prsu pro dg ca.Užívám Anaprex...
Vypadávání vlasů
Dobry den. Asi pred 3lety mi lekar vysadil antikoncepci...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Vypadávání vlasů

DOBRÝ DEN, CHTĚL JSEM SE ZEPTAT JAKÝ JE VLIV HLADINY TESTOSTERONU NA VYPADÁVÁNÍ...

Vypadávání vlasů

Dobrý den, poslední dobou mi začaly hodně padat vlasy a to se dřív nestávalo,...

Vypadavaní vlasů

Dobrý den..... mám dotaz, už delší dobou mi vypadávají vlasy, vím že je to...

Vypadávání vlasů

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, asi necelé 2 měsíce používám na padání vlasů...

Vypadávaní vlasů

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, poslední dobou mi začaly hodně vypadavat vlasy....

Vypadavani vlasu

prosím Vás mám na vás dotaz ....ohledne vypadavanim vlasu do mích 23 let...

Vypadavani vlasu

dobry den chci se zeptat ma dcera 9 let zacali ji ridnout vlasy a hodne zeslabli...

Vypadávání vlasů

Dobrý den, zkusím to stručně shrnout. Je to 9 měsícu co mi začali vypadávat...

Vypadávání vlasů

Dobrý večer.Dcera (má 10 let) je14 dní po operaci ušních boltců.Začaly ji hodně...

Vypadávání vlasů

Dobrý den. Je mi 20 let a začínají mi vypadávat vlasy. V časopise jsem viděl...

Vypadávání vlasů

Dobrý den,je mi 15 let a začaly mi vypadávat vlasy,nikdy předtím mi nepadaly.Nejvíc...

Vypadávání vlasů

Přeji hezký den.Jsem po op.prsu pro dg ca.Užívám Anaprex tbl z onkol.a Warfarin...

Vypadavani vlasu

Dobry den, chci se zeptat na to, jak vypadají vlásky při problémech se štítnou...

Vypadávání vlasů

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jaké jsou možnosti léčby vypadávání vlasů....

Vypadávání vlasů

Dobrý den, mám problém s vypadáváním vlasů. Je mi 15 a hrozně moc mi padají...

Vypadáváni vlasů

Dobrý den.Před půl rokem jsem byl přeléčen na boreliozu antibiotiky doxibene,po...

Vypadávání vlasů

Dobrý den, obracím se na Vás o radu s tímto problémem. Cca 1/2 roku mi při...

Vypadávání vlasů

Dobrý den,již delší dobu mi padají vlasy.Četla jsem o přípravku Neocapil na...

Vypadávání vlasů

Dobrý den, již delší dobu si žehlím vlasy. Asi před týdnem začali dost vypadávat....

Vypadávání vlasů

Dobrý den, před pul rokem me trápily pupínky ve vlasech a vypadávání vlasů....

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Svědění dolních končetin

Dobrý den, Pár týdnů me trápí svědění nohou. Stává se to jen večer kdy lehnu...

Bílá tečka na straně dásni

Dobrý den, O prázdninách odjíždím na tábor a tak bych potřebovala nutně poradit....

Vysazení antikocepce

Dobrý den, jeden rok užívam HA Lyndinette 20. Nyní jsem se rozhodla ji vysadit....

Antibiotika a antikoncepce

Dobrý den, zajímalo by mě, zda antibiotika Roxithromycin-ratiopharm ovlivňují...

Sex při zánětu močového měchýře

Dobrý den, mám zánět močových cest a od zítřka (středa) mám začít brát antibiotika...

Včera jsem si udělal výron kotníku.

Dobrý den, Včera jsem si udělal výron kotníku, lékař mi dal ortezu. Rad bych...

Bolest zad ustoupila, ale udělala se mi po injekci malá bulka a z té mi střílí silní bolest do jedné nohy

Dobrý den, před časem jsem dostal injekci na bolest zad. Bolest zad ustoupila,...

Hypofunkce štítné žlázy a rozhozená psychika

Dobrý den paní doktorko, ještě bych ráda doplnila můj včerejší dotaz. V dotazu,...

Zarudnutí v oblasti třísel

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, co může být příčinou zarudnutí pokožky v...

Rozbití rtuťového teploměru

Dobrý den, ráda bych se na vás obrátila ohledně rozbití rtuťového teploměru....

Vředy v obličeji

Dobrý den,zhruba před rokem jsem se léčil se zánětem dutin.Behem léčby se mi...

Vysazení antiko

Dobrý den. Prosím vás potřebuji poradit. Brala jsem antiko Artiziu. vysadila...

Dráždění na průduškách

Dobrý den, chtěla bych se zeptat - již asi 3 týdny mívám takový dráždivý pocit...

Problémy po revizi dělohy

Dobrý den paní doktorko. Nedávno jste mi odpovídala na dotaz ohledně příušnic...

Pálení na hrudi a zad

Dobrý den pane doktore, asi před měsícem jsem začala pocitovat pálení na hrudi...

Kombinace léků

Dobrý den, prosím o radu ohledně kombinace léků. Onemocněla jsem anginou - beru...

Otok po zlomenine palce

Dobry d'en. Na treninku bojoveho umeni jsem si pri vyskoku a kopnuti do vysky...

Chronický zánět dutin

Dobrý den, mám již více než rok problémy s bolestmi v oblasti nad horními zuby....

Vysazení antiepileptik a úzkost

Dobrý den, již 4 roky se léčím na neurologii kvůli migrénám. Po 4 roky zkoušíme...

Vysazení antidepresiva Elicea10mg

Dobrý den, je to týden co jsme po 11 měsících vysadila antidepresivum Elicea...