Nejjistější cesta k plochému bříšku

Také se už dlouho pídíte po tom zaručeně nejúčinnějším receptu na ploché bříško? Podívejte se, jaké cviky označil za „zaručeně nejúčinnější“ tým amerických odborníků, když pestrou škálu cviků podrobil pečlivé studii.

Cvičení s velkým gymnastickým míčem je vhodné pro ty, kteří se necítí dobře v posilovně a raději cvičí doma
Cvičení s velkým gymnastickým míčem je vhodné pro ty, kteří se necítí dobře v posilovně a raději cvičí doma

Jízda na kole

Nejedná se o skutečnou jízdu na kole, tento známý cvik ji jen vzdáleně připomíná. Pokud máváte rukou, čtěte přesto dále. Možná zjistíte, že jste až dosud na kole „nejezdili správně“.

  • Lehněte si na podložku obličejem vzhůru, ruce si lehce přiložte na hlavu (spánky).
  • Přibližte kolena k hrudníku a zdvihněte lopatky ze země, aniž byste natahovali krk.
  • Napněte levou nohu a zároveň otáčejte hrudník k pravé straně tak, že přiblížíte levý loket k pravému kolenu.
  • Opakujte totéž i na opačných stranách, tedy napnout pravou nohu a pravý loket přiblížit k ohnutému levému kolenu.
  • Tyto šlapací pohyby opakujte zhruba patnáctkrát za sebou.

Cviky s gymnastickým míčem

Další účinné cviky na posílení břišních svalů můžete vykonávat v posilovně, kde vám jistě také ochotně poradí. Pokud se však v prostředí fitness center necítíte dobře, pořiďte si velký gymnastický míč. Další top cvik na posílení břišních svalů totiž můžete snadno provádět právě s tímto náčiním.

 
  • Lehněte si na míč tak, že se o něj opřete dolní částí svých zad a horní polovinou hýždí.
  • Zkřižte ruce za hlavou.
  • Pomocí břišních svalů zdvihejte trup z míče, přitom se snažte spodek trupu přitlačovat směrem dolů ke kyčlím.
  • Po celou dobu se pokuste udržet míč ve stabilní poloze, pohyb by tedy měl být co nejvíce plynulý.
  • Položte se zpět na míč, uvolněte břišní svaly.
  • Celý cvik zhruba patnáctkrát opakujte.

Se vzpřímenýma nohama

K tomuto vysoce efektivnímu posilovacímu cviku nepotřebujete nic jiného než místo na podložce, kam si můžete pohodlně lehnout.

  • Položte se na podložku obličejem vzhůru a zdvihněte nohy rovně do výšky s překříženými koleny.
  • Zatněte břišní svaly, zdvihněte lopatky z podložky a pokuste se hrudník přiblížit co nejblíže ke svým nohám.
  • Po celou dobu ponechte nohy vzpřímené v dané pozici.
  • Cvik opět přibližně patnáctkrát opakujte.

Jakkoli jsou popsané cviky účinné, nejdůležitější je vytrvalost. Tedy nikoliv počet opakování cviku, které zvládnete udělat „na jeden zátah“. Počítá se především pravidelnost, s jakou se dokážete posilování břišních svalů věnovat alespoň pár minut každý den. Po prvních pár dnech ještě nikdo neviděl výsledky, důležité je vytrvat.

(vek)

Zdroj: http://exercise.about.com/od/abs/ss/abexercises.htm

Líbí se vám článek?
+5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x