1 den menstruace

Dobrý den, v červenci jsem v 5. měsíci samovolně potratila. Následně, jak mi paní gynekoložka poradila jsem začala užívat hormonální antikoncepci. Minulý měsíc se menstruace dostavila v obvyklé síle. Po této menstruaci jsem antikocepci přestala užívat a čekala jsem, až se dostaví nová menstruace abych si mohla vzít novou pilulku. Menstruace se dostavila přesně na den i v obyklé intenzitě, ovšem po užití 1. pilulky skončila. Mohu se zeptat, jaký může být důvod?? Nikdy dříve se mi nic takového nestalo. Podotýkám, že jsem začala brát novou značku antikoncepce. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Může se to stát,vyčkejte jaký bude průběh dalších menstruací,pod by jste měla silné pochyby udělejte si pro jistotu gravitest,ale myslím,že bude negativní. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: