Alergie na fromilid (?)

Měla jsem týden angínu, kterou jsem léčila penicilinem. Do toho se mi vyskytl absces v podpaží. Lékaři mi nasadili Fromilid v den, kdy mi absces rozřízli. Druhý den jsem měla po celém těle červenou vyrážku, Fromilid jsem vysadila ale vyrážka přetrvává (2 dny). Je možné, že je to alergická reakce na fromilid?

Odpověď odborníka:

Je určitě možné že se jedná o reakci na Fromilid, může se jednat o alergickou reakci, ale i o zcela jiný imunologickou či neimunologickou reakci.
Nelze vyloučit i reakci na penicilin, který se zřejmě také užívala těsně před výsevem vyrážky.
Doporučovala bych nasadit antihistaminika ve vyšší dávce a vyrážka by postupně měla vymizet.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x