Alerid a tinkair

Dobrý den, mám půlroční dceru, kterou nadále kojím. Na ORL mi zjistili zánět dutin. Lékař mi předepsal Alerid a Tinkair a řekl, že jsou bezpečné. Naše dětská lékařka mě však upozornila, že by dceři při dlouhodobém užívání mohly uškodit. Léky mám brát přes měsíc. Mám v tom zmatek, dceři nechci ublížit.Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Domnívám se, že měsíc není tak dlouhá doba, aby se lék negativně projevil na zdraví dítěte. Pokud léky berete jen jednou denně, bylo by vhodné brát je např. večer a dceru nakojit před užitím těchto léků. V noci by pak byla pauza s kojením a pokud by dcera v noci měla hlad, dostala by umělé mléko. nebo se s dětskou lékařkou poraďte o jiném podobném systému kojení.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Testy Mám strach že jsem se od svého partnera mohla nakazit chlamydii, popřípadě...
  • Vychýlená nosní přepážka Chtěla bych se zeptat, brzo mi bude 16 let. A zhruba...
  • Boule na krku Nahmatala jsem si vzadu na krku bouli, která mě při zatlačení...
  • Sedimentace krve Již delší dobu marodím, měla jsem sedantaci 45/74. Stále se...
  • Svědění v oblasti konečníku Už bohužel nevím na koho se obrátit. Svědění v...
  • Vyrážka Už si nevím rady a tak napíši Vám a doufám, že mi poradíte a pomůžete...
 
Naposledy čtené: