Antikoncepce

Dobrý den, mám takový problém. přestala sem užívat antikoncepci protože sem jí nemohla už platit. ale asi po 4 měsících sem se rozhodla že jí začnu brát. koupila si jí a čekala na periodu která přišla po 58 dnech. začala sem jí tedy užívat ale menstruace mi trvala jen dva dny.. testy sem si dělala ale ukázaly mi že nejsem těhotná.. poraďte mi prosím.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, prodloužení periody a zkrácení délky krvácení jsou běžné jevy, které nemusejí nic znamenat. Pokud jste užívala antikoncepci podle návodu a když navíc vyšel test negativně + menstruace se dostavila (a antikoncepce menstruační krvácení může takto oslabit), s největší pravděpodobností těhotná nejste. Jistotu Vám nicméně dá pouze vyšetření u gynekologa, proto máte-li jakékoli pochybnosti, raději ho vyhledejte.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: