Antikoncepce

Začala jsem před jedenácti dny užívat svoji první antikoncepci BELARA. Na doporučení gynekologa jsem první pilulku vzala první den menstruace. Avšak menstruace nepřestala. (jedná se opravdu o intenzivní menstruaci v žádném případě se nejedná o špinění). Chci se zeptat, zda mám zažádat o jinou antikoncepci či zda mám navštívit lékaře.

Odpověď odborníka:

Po první tabletce nemusí ještě menstruační krvácení přestat. Obzvlášť v případě, že při menstruaci hodně krvácíte. V případě, že krvácení nebude ustávat, konzultujte, prosím, další užívání se svým gynekologem.
S pozdravem
MUDr. Dagmar Doležalová

MUDr. Dagmar Doležalová
MUDr. Dagmar Doležalová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé, Centrum ambulantní gynekologie a primární péče, Brno

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: