Antikoncepce

Dobrý den, během tří let jsem vyzkoušela již několik druhů antikoncepce. U všech se objevil stejný problém,po několika dnech škubání a bolest v lýtku a hlavně v kolenní jamce. Vždy mi bylo doporučeno antikoncepci vysadit. Prodělala jsem cévní a ultrazvukové vyšetření. Výsledek chronická žilní nedostatečnost druhého stupně a cysta nebo větší kloubní jamka. Cévní specialista mi řekl, že bolest kolene a lýtka je spíš způsobena kolenem než žílami. Bolest se vyskytuje i bez antikoncepce, ale jen příležitostně, u antikoncepce stále. Protože mám dvourohou dělohu tělísko nemohu mít. Nyní mi gynekolog nasadil Nuvaring. Nemám ani bolesti hlavy jen ta noha mě začíná zase bolet. Bolest je jako pri nataženém svalu, nohu opuchlou nemám a mám spíše záškuby v lýtku a stehnu. Myslíte, že mám ještě počkat /zatím jsem každou antikoncepci brala jen tak 14 dní/ Nemůžou být problémy tak trochu způsobeny a psychicky, že již mám strach z trombozy a jaké jsou vlastně typické příznaky, noha jen pobolívá nebo je i opuchlá?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud se obtíže opět objevují, zvažte vysazení antikoncepce. Tromboza bolí hluboko v noze, noha většinou bývá oteklá, ale otok se nemusí objevit. Problémy může částečně živit i psychika, ale to nevysvětluje, proč se objevily při první antikoncepci.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
sayana | Od: Jana | 11.7.2011 11:21
Dobrý den chtela jsem se
zeptat jestli je problem kdyz mi
zravotnice na tabore nepichla
cely obsah sayava protoze ji to
vystřiklo tak mam v sobe jen
polovinu
reagovat
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x