Antikoncepce jeanine a pohlavni styk

Dobry den chtela bych se zeptat beru 3 roky injekcni antikoncepci depo provera..Nedavno jsem ji vysadila a dostavila se menstruace a po ni jsem zacala brat antikoncepci Jeanine..(brala jsem ji od nedele do nedele-tyden)V nedeli v noci jsem mela pohlavni styk(po tydnu brani jeanine)Bylo by mozne ze bych byla tehotna?Dekuji za info.

Odpověď odborníka:

Doporučuje se začít s Jeanine v den kdy by jste měla dostat další injekci nebo první den menses a doporučuje se prvních 10 dní ještě použít kondom. Když by se nedostavila menses v 7 denní pauze,udělejte si gravitest. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: