Antikoncepce - nechráněný pohlavní styk

Dobrý den, mám dotaz. Začala jsem brát antikoncepci Jeanine hned první den, co jsem dostala menstruaci. Podle přibalového létáku bych měla být chráněna od prvního prášku. S přítelem jsem měla nechráněný pohlavní styk s ejakulací dovnitř až 6. den braní, kdy mi skončila menstruace. Den poté jsem ale objevila "pucky" krve. Můj první dotaz je, zda-li je zde nebezpečí otěhotnění při 6. dnu pravidelného braní prášku a jestli toto krvácení může být jen dodatek z menstruace nebo jde o špinění, které bylo uvedeno jako vedlejší účinky při brání prášku na začátku cyklu. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, chráněná již jste, špinění může být po styku. Pokud se bude opakovat častěji, navštivte gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: