Balanitida

Před měsícem jsem byl na ambulanci s břišními problémy a diagnostikovali mi lehký zánět močových cest. Bylo mi doporučeno hodně pít, žádné atb jsem nedostal. Na penisu se mi objevily červené tečky (po ručním uspokojení od partnerky). Už jsem je kdysi měl, tak jsem začal mazat canestenem. Mazal jsem i Imacortem, po pár dnech se to zlepšilo, ale bohužel, vrátilo se to a teď mám půlku žaludu červenou, bolavou na dotek. Zkoušel jsem i máčení v hypermanganu, mazání kokosovým olejem.. dnes se cítím unaveně, po fyzické zátěži se mi začala i motat hlava. Lékaři říkali, ať to jen mažu. Proč je mi zle, myslíte, že to je z kvasinek? Nasadil jsem dietu, kdy jím jen zeleninu a cukr jsem vysadil úplně. Děkuji

Odpověď odborníka:

Kožní potíže určitě nebudou důvodem Vašich dalších potíží. Pokud nereagujete na běžnou léčbu, tak je potřeba speciální vyšetření a léčba kožním lékařem

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: