Betaserc a symbicort?

Dobrý den, již cca 3 měsíce mám závratě, způsobené pravděpodobně blokádou krční páteře a částečně i narušenou psychikou. Všechna vyšetření (neurologické, interní) mám negativní. Snažím se hodně cvičit, ale než závrať přejde bude asi chvíli trvat. Dostala jsem od lékařky Avertin, ale na závrať nepomáhal a navíc jsem se po něm necítila dobře. Vyměnila jsem ho za Betaserc a zdá se, že mi po něm bude lépe. Jsem ale astmatička, užívám Symbicort turbuhaler a nevím, zda je možno tyto léky současně užívat. Děkuji za radu a přeji pěkný den.

Odpověď odborníka:

Tato kombinace není nijak problematická, Symbicort s Betasercem užívat můžete. Nezapomeňte po Symbicortu vyplachovat dutinu ústní.

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Neustálý pocit zimy Potřebovala bych poradit s mým problémem. V jednom kuse je...
  • Methionin Užívám Methionin. Nikde jsem nenašla vedlejší účinky. Je možné, aby mě...
  • Zápach z krku DOBRÝ DEN STÁVÁ SE MI ČAS OD ČASU ŽE SE MI Z KRKU UVOLŇUJÍ...
  • Bolest ramene Pane doktore, prosím o Váš názor k rentgenovému snímku. Rameno...
  • Porucha myšlení a paměti Už delší dobu mám problémy s pamětí a docela mě děsí...
  • Velikost penisu Jsem bez manžela a proto se nemám koho na toto zeptat, zda je...
 
Naposledy čtené: