Biologická léčba.

Paní doktorko,prosím o radu. V roce 2005 jsem prodělala 8 chemoterapií,ablaci celého prsu a následně 35 ozářek. Potom jsem brala 5 let tamoxifen a nyní už druhým rokem beru Trozel 2,5mg. Mimo poruchy štítné žlázy trpím migrénami a poslední měsíce se mi zvýšila intenzita bolestí-až na 12x měsíčně. Po poradě s dr.neurolog.se ptám,zda by mi pomohlo vysadit Trozel,protože život s těmito nekonečnými bolestmi je dost krutý. Děkuji a přeji Vám hodně zdraví Malá.

Odpověď odborníka:

Milá Evo, bolesti hlavy se mohou jako nežádoucí účinek letrozolu (Vámi užívaný lék) objevit. Takže z vysazení byste mohla mít úlevu. S ohledem na to, že základem adjuvantního podání hormonální léčby proti karcinomu prsu je podání 5-leté (podle nových zjištění se doporučuje podání prodloužit ještě déle, až na 10 let, ideální schéma se ještě hledá), které už máte za sebou, bych se přikláněla (pokud se migrena opravdu nedá žádným jiným způsobem zpacifikovat)k vysazení léku. Pak uvidíte. Uleví-li se Vám, dobře, že tak. Pokud se neuleví, pak je důvodem migreny něco jiného, k medikaci se můžete vrátit a příčinu hledat jinde. Držím palce, at se uleví, musí to být opravdu strašné, takto časté bolesti hlavy!

MUDr. Karolina Kašparová
MUDr. Karolina Kašparová

Specializace: Onkologie
Pracoviště: Onkologická ambulance AntiCa Kladno, Onkologická klinika VFN Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: