Bolesti po postinoru

Dobrý den, před šestnácti dny jsem použila postinor. Další tři dny po postinoru jsem špinila a šest dní od jeho užití jsem dostala menstruaci, která trvala pět dní a na konci ještě další dva dny bylo silné špinění. Nicméně neustále cítím bolest v podbřišku. Mohu bolesti stále přisuzovat postinoru? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Postinor by měl být již odbourán, pokud jsou bolesti v podbřišku bylo by lépe absolvovat vyšetření na gynekologii,aby jste byla bez problémů. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Při juvenilní revmatoidní artritidě sledujte u dítěte i zdraví očí
Osm rad, jak uchránit byt před prachem
Články: Osm rad, jak uchránit byt před prachem
Všudypřítomný prach – pro...
Chronický únavový syndrom
Články: Chronický únavový syndrom
Na únavu si stěžuje až...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Přisáté klíště – co teď?
Články: Přisáté klíště – co teď?
Přisáté klíště je v průběhu...
Kvasinková infekce pochvy
Články: Kvasinková infekce pochvy
Kvasinková infekce pochvy...
Srdce a cévy potřebují spánek
Články: Srdce a cévy potřebují spánek
Chlubíte se, že vám stačí...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: