Bolesti zad a motání

Dobry den, chci se jen zeptat neustale jsem malatna porad se mi mota hlava, bolí me zada vse zacalo po porodu pichnutim epiduralu muze to mit spojitost? dekuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Bohužel ano, někdy mohou obdobné potíže nastat po epidurální anestezii. Bylo by vhodné kontaktovat neurologa a poradit se jak dále.

MUDr. David Bludovský
MUDr. David Bludovský

Specializace: Neurochirurgie
Pracoviště: Neurochirurgické oddělení, Lékařská fakulta v Plzni Univerzity Karlovy v Praze a Fakultní nemocnice v Plzni

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Ředění krve Beru léky na ředění krve (Aspirin) a bylo mi řečeno, že nemohu...
  • Osteochondróza Mám diagnózu Osteochondróza - Scheurmannova choroba 3.stupně...
  • Bilirubin Byla jsem na rozboru krve, kde mi našli zvýšenou hladinu bilirubinu...
  • Modřiny na nohou Trápí mě modřiny na nohou (na každé u kolen cca 16) a již asi...
  • Hypotyreoza Psala jsem už tento týden, děkuji za odpověď. Mám výsledky...
  • Seboroická keratoza Co to vlastně je? Je nebezpečí opakování? Mám to na nose...
 
Naposledy čtené: