Břicho, podbříšek

Dobry den. Mam dotaz ohledne bolesti v břichu, spise obchasne pichani v podbrisku casteji v levo, ale take obcas v pravo a dnes v noci take kdyz jsem se vratila z wc a znovu ulehla velke pichnuti v levo pod pupkem vzdy jen jednou pichne a prejde... Take k veceru pocit nafoukleho bricha... Vysadila jsem po cca 6ti letech antikoncepci minisiston...je to zhruba necele 3 mesice a menstruace se stale nedostavila... Je mozne ze je to timto??? Dekuji a preji krasny zbytek dne:)))

Odpověď odborníka:

Dobrý den, vysazení antikoncepce mívá v důsledku počátek či obnovení bolestí v podbřišku. Typ bolesti jak popisujete spíše odpovídá překrvení tkání v pánvi nejčastěji z jednostranné zátěže bederní a křížové oblasti páteře, např. sedavé zaměstnání, nebo dlouhodobá zátěž jedné strany (servírka). V případ, že nemáte menstruaci, mohlo by jít i o cystu, radím, abyste navšívila gynekologa.

MUDr. Petr Lidák
MUDr. Petr Lidák

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Panochova nemonice Turnov

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: