Chudokrevnost, vypadávání vlasů

Dobrý den, mojí mamince (39let) byla zjištěna silná chudokrevnost, zatím užívá pouze železo, ale začly ji ve značné míře vypadávat vlasy. Neexistuje nějaký potravinový doplněk, nebo nějaký přípravek zabraňující vypadávání vlasů? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, vypadávání vlasů může souviset s nedostatkem železa, ale také s dalšími změnami v organismu (hormonální změny, nedostatek určitých látek ve výživě). Pokud by proto vypadávání vlasů bylo extrémní, doporučuji navštívit lékaře-dermatologa. Na mírnější vypadávání vlasů existuje v každé lékárně množství přípravků (Nutricap, Vichy pro ženy, Panthenol atd.), ve Vaší lékárně Vám jistě poradí ten nejvhodnější.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: