Cicadin

Dobrý den, beru 14 dní Circadin na poruchu spánku kvůli tinnitusu, do toho mám Zoloft a beru antikoncepci. Mám průjem a slabou menstruaci,může to být kvůli circadinu?

Odpověď odborníka:

Nejspíše se opravdu jedná o nežádoucí účinky léčby, ale typické více pro zoloft, než pro circadin.

MUDr. Sylvie Richterová
MUDr. Sylvie Richterová

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Hlen Chtěla bych se zeptat, občas mě pobolíva v podbřišku (trpím nadymanim a...
  • Časté nucení močení Poslední asi 4 dny mám téměr neustáý pocit že potřebuji...
  • Palec u nohy Manželovi otekl a zčervenal palec s kloubem u nohy.PL naordinován...
  • Diagnóza cukrovky Potřebovala bych, abyste mi vysvětlili, jak se pozná...
  • Mám se obávat cukrovky? Je mi 17 let a moje matka má cukrovku 2. typu. Asi 2x...
  • Svedeni varlat Mam asi tyden problem se svedenim varlat .pri zpoceni je to...
 
Naposledy čtené: