Deprese

Dobrý den, bohužel jsem se dostala do experimentování s lehčíma drogama. Asi po 4 měsících jsem si řekla dost! Bohužel na mě přišli deprese a šílené vyčerpání. Stále jsem unavená. Už jsem díky tomu stratila přátele, bojím se že mi ta unavenost a nechuť veme i práci a nepovede se mi ani dokončit za půl roku studium na kterém jsem tak pracovala. Nevím zda mám zajít za obvodním lékařem či za psychologem. Bojím se aby to neudělalo více škody. Drog jsem se nedotkla 3měsíce a nikdy stim už nehodlám začínat (berou víc než dávají.) Děkuji za radu

Odpověď odborníka:

Dobrý den,je mi líto,že platíte tak krutou daň.Rozhodně zajděte za praktickým lékařem,předepíše Vám vhodné léky,které Vám usnadní současnou situaci.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: