Desogestrel

Mám problém, který trvá už tři měsíce. Před třemi měsíci jsem začala brát antikoncepci desogestrel. První dva měsíce jsem byla celkem spokojená. Menstruaci jsem měla pravidelnou, i když jsem začala lehce krvácet i mimo cyklus v době ovulace, ale to trvalo vždy cca dva dny. Třetí měsíc jsem v době ovulace krvácela už čtyři dny. Po skončení menstruace jsem za dva dny začala krvácet opět a trvalo to dva dny. Poté jsem krvácela vždy po pohlavním styku. Změnila jsem prášky, které jsem začala brát minulý týden ve čtvrtek a v pátek jsem začala krvácet. Četla jsem, že při změně antikoncepce je to normální, ale teď už to trvá pátý den. Krvácím slabě. Nevím, zda mám vyčkat ještě pár dní, jestli se to spraví nebo to mám začít nějak řešit. Děkuji

Odpověď odborníka:

Desogestrel je čistě gestagenní antikoncepce,bohužel při té / i jiné gestagenní/ se nepravidelné krvácení vyskytuje pokud by se stav neupravil bylo by vhodné uvažovat o jiné antikoncepci. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x