Dlouhodobý otok vnitřního spodního rtu

Dobrý den, potřebuji poradit - jsem už naprosto zoufalá ! Před dvěma měsíci jsem měla alergicou reakci na lék Cipralex, kdy mi opuchla oční víčka a tváře. Na otok nepomáhaly žádné antialergické léky, které jsem dostala ( Zodac, Zaditen, Flonidan ). Zhruba po měsíci mi byla předepsána kortikoidová mast Locoid, po které otok víček ustal. Ovšem po dvou dnech aplikace tohoto krému mi náhle opuchl zvnitřku spodní ret. Následovalo opětovné běhání po doktorech... Nic nepomáhá ( Prothazin, Dithiaden, Jarischův roztok ). Krevní test na atopický ekzém dopadl negativně, překyselení organismu rovněž nemám. Poradíte, prosím ????? Předem velice děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, rozhodně bych nejprve doporučoval znovu kompletní vyšetření, nejlépe na alergologii. Teprve po výsledcích testů se dá určit o jaké onemocnění se jedná a zahájit vhodnou terapii. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x