Gynekologie

Chci se zeptat..měla jsem antikocepční injekci depo provera..před 2týdny mi vypršela a nenechala jsem si dát další,chci přejít na antikoncepci Miwi. Můj gynekolog mi řekl,at počkám až začnu krvácet. Krvácet jsem ale ještě nezačala.Není to špatně? Kdy začnu krvácet? A můžeme s přítelem souložit,aniž bych otěhotněla,když jsem vlastně nechráněná? Děkuji za odpověď P.P.

Odpověď odborníka:

Je to správně, tablety užijete první den krvácení, což je počítáno jako první den cyklu. Po Depo proveře můžete mít krvácení opožděné až o několik dlouhých dní. Při styku se budete muset chránit kondomem, určitě riziko otěhotnění tam je, i když Depo provera obvykle "drží antikoncepční efekt" i po vysazení.

MUDr. Zdeňka Janoušková
MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Desatero pro unavené oči
Články: Desatero pro unavené oči
Dnešní doba, kdy občas jen...
Virová žloutenka typu C a riziko vzniku vaskulitidy
Články: Virová žloutenka typu C a riziko vzniku vaskulitidy
Vaskulitidy jsou zánětlivá...
Sexuální výchova: Masturbace u dětí
Články: Sexuální výchova: Masturbace u dětí
Masturbace je normální...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Ženská masturbace
Články: Ženská masturbace
Mnoho žen ještě stále žije...
Jak se vyhnout střevním obtížím při divertikulitidě?
Články: Jak se vyhnout střevním obtížím při divertikulitidě?
Divertikly jsou výchlipky...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: