Hnědý výtok a sražené kousky krve místo nemstruasce

Dobrý den, mám dotaz.. posledního půl roku užívám antikoncepci (Jangee) a jelikož jsem byla na školním výletě, tak mi pan doktor poradil jednu menstruaci "vynechat", tak jsem načala nové platýčko. Ale teď když se měla dostavit menstruace tak mám spíše hnědý výtok s (příjde mi) kouskama sražené krve.. nejsem už panna, ale prášky si beru pravidelně, tak si myslím že sex s tím nemá nic společného.. nemůže to být třeba kvůli stresu ze zkoušek ?

Odpověď odborníka:

dobrý den, bude to pravděpodobně i posunem, pokud berete tablety pravidelně, těhotná pravděpodobně nebudete.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: