Hořkost na jazyku

Už asi 2 týdny jak polknu, nebo večer jak spím a polknu, tak mam hořko vzadu na jazyku. Mám zvětšenou asi levou mandli, nebo je to uzlina a bolí mě levé ucho. Léky beru jen antikoncepci Lunafem a teď mam antibiotika Klacid 500 , ale hořkost mě trápí déle, než jsem začala užívat antibiotika. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Milá Lucie, stav jazyka a sliznic dutiny ústní "náleží" do péče stomatologa, který případně vstoupí do kontaktu s neurologem a Vaším praktickým lékařem. Dobré je též konsultovat Vaše současné trápení s tím lékařem, který Vás léčí makrolidovým antibiotikem.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Noční pocení Zdravím, posledních pár týdnů trpím nočním pocením, zkoušel jsem...
  • Bolest v lýtku Chtěla bych se zeptat. Je mi 17 let a již druhým rokem používám...
  • Hpv virus Chtěla bych se zeptat, jak máme s přítelem postupovat při léčbě HPV...
  • Sucho v ústech Dobrý de, paní doktorko, mám již několik let problém se štítnou...
  • Střevní bakterie v pochvě a moči Pane doktore, jsem už zoufalá, pořád trpím...
  • Zánět v zubu Chtěla bych se zeptat. Z důvodů, že mi má zubní lékařka navrtala...
 
Naposledy čtené: