Hořkost v ústech

Dobrý den, poslední dva dny pociťuji hořkost v ústech při polykání. Slyšela jsem, že může být způsobena antibiotiky a protože je v současné době užívám, chtěla jsem se zeptat zda tyto problémy po jejich dobrání nebo vysazní odezní nebo zda mám kontaktovat svého lékaře a řešit to jinak.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Vaše obtíže by měly cca do 14ti dní po dobrání antibiotik odeznít. pokud by se tak nestalo, doporučovala bych vám vyhledat lékaře.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x