Implanon

Dobrý den, mám od října 2011 zavedenou tyčinku Implanon. Každý měsíc mám menstruaci 14 dní, doufala jsem, že bude slabší a jen pár dní..uvidím časem. Za dva týdny odjíždíme na dovolenou a zrovna to mám dostat, je nějaký způsob jak jí oddálit? Mám zkusit zajít za svým gynekologem, nebo to nejde? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, domluvte se se svým gynekologem. Nemám zkušenosti s Implanonem, mnozí kolegové také ne.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jak si poradit s ječným zrnem
Články: Jak si poradit s ječným zrnem
Ječné zrno je pupínek nebo...
Elektronická cigareta nadělá při odvykání více škody než užitku
Víte, kolik vás ve skutečnosti stojí chřipka?
Články: Víte, kolik vás ve skutečnosti stojí chřipka?
Chřipka může přijít pěkně...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: