Infekce

Dobrý den, mám tři děti a nikdy jsem netrpěla žádnými vážnějšími gynekologickými problémy. Po ukončení kojení, v dubnu letošního roku, jsem začala brát antikoncepci, zkusila jsem dva druhy, ale ani jeden mi nesedl. Nyní neberu žádnou. Ale od jara už po několikáté mám vaginální infekci. Zpravidla mi zabraly vkládací tabletky Candibene. Tentokrát ale bohužel nezabraly, k svědění a pálení v pochvě se přidaly i velké bolesti podbřišku, pálení při močení, spíš jsem měla pocit, že je problém v močových cestách. Lékař mi předepsal tablety Macmiror, které užívám třetí den, ale úleva nepřichází... Užívala jsem před dvěma týdny ATB Curam, poté jsem bohužel pracovně strávila celý den venku v mrazu, a také navštívila bazén a vířivku... zřejmě vše dohromady způsobilo tuto rozsáhlou infekci... nevím, zda čekat jestli tabletky zaberou, zda koupit ještě nějaké doplňující léčiva bez předpisu, poraďte mi prosím. Jsem zoufalá.

Odpověď odborníka:

dobrý den, navšivte gynekologa co nejdříve, ať se infekce nerozběhne.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: