Konec menstruace

Dobrý den pane doktore,chtěla jsem se zeptat: Minulý rok v srpnu jsem měla menstruaci a pak až do vánoc nic. Na vánoce jsem měla silnou menstruaci asi 3 dny a poté nic až do června 2013 .V červnu jsem jen dva dny špinila. Před 3 dny jsem byla u svého gynekologa a on mi řekl,že mám sliznici vysokou 7 mm a že je to moc. Píchl mi nějakou injekci na vyvolání menstruace a zatím nic. Také mi řekl že možná bude potřeba chirurgický zákrok. Mám se znepokojovat? Může jít o něco vážného? Neměla jsem nikdy žádné problémy mám tři dcery, nemám ani nyní jinak žádné problémy ani návaly ani bolesti je mi 50 let. Děkuji Eva

Odpověď odborníka:

Po injekci kterou jste dostala krvácení přichází do 7 nejvýše 14 dní záleží na vaší váze a použité dávce, uvidíte jaký bude efekt a podle toho bude zvolen pro vás nejvhodnější postup,zatím není důvod se zneklidňovat. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: