Krvácení

Dobrý den. Mám problém s krvácením. Asi před dvouma měsícema jsem přestala kojit své dítě. To jsem kojila více jak rok. A do pár dní jsem začala krvácet(velké množství). Po čtrnácti dnech jsem šla k paní doktorce, tá mi dala prášky na zastavení krvácení a antibiotika. Po čtrnácti dnech jsem vše dobrala a hned jsem začala brát antikoncepci. A přitom jsem stále lechce krvácela, teď už jí beru dva měsíce a stále ale velmi málo krvácím. Je to nepatrné, ale přeci. A občas mě bolí v pravém podbříšku. Dnes jsem začala krvácet zase stejně jako na začátku. Nechápu čím to může být.Prosím poradítemě. Moc vám děkuji

Odpověď odborníka:

V tom případě by bylo vhodné zvážit změnu antikoncepce - když již nekojíte je ji k dispozici poměrně široká škála ,případně popřemýšlet o nitroděložním tělísku-Mirena Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: