Krvácení mimo cyklus

Dobrý den, prosím o pomoc nevim zda si mám dojít k lekaři nebo se to spraví samo..Asi před třemi týdny jsem měla mít menstruaci, ale beru antikoncepci ,,Cilest,, a prášky jsem brala dál, abych menstruaci nemela dělala jsem to takhle často když jsem někam jela a nechtěla mít menstruaci a vždycky bylo vše v pořádku, ale ted od te doby krvácím skoro už tři týdny každý den někdy slabě někdy trochu silněji..Nevím čím to je a jestli si mám dojít k lekaři..Děkuji za radu Tereza

Odpověď odborníka:

Dobrý den, při krvácení si určitě dojděte k lékaři, je nutné gynekologické vyšetření včetně stanovení hladiny železa a stanovení krevního obrazu, protože při krvácení dochází ke krevním ztrátám. V budoucnu bych spíše dodržovala přesně dávkování antikoncepce včetně pauzy, protože tak napodobujete hormonální rytmus těla, kdežto, když mu odepřete pausu, dochází k organismu ke zbytečným zmatků a nepravidelnostem (které mohou být teoreticky příčinou i vašich současných problémů). Zbytečně vyšetření u gynekologa neoddalujte, uleví se vám a lékař na gynekologii zjistí příčinu a pomůže vám. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: