Lek na tlak.

Dobry den.Nechal jsem si na vasi radu predepsat lek telmisartan.Beru ho teprve par dni a na tlak ucinkuje velmi dobre.Ale zjistil jsem,ze nemuzu dosahnout ejakulace.Zajimalo by me,jestli to muze byt z toho leku.Dekuji.

Odpověď odborníka:

Milý Antoníne, u telmisartanu poruchy ejakulace popsány nejsou. To samozřejmě neznamená se stoprocentní spolehlivostí, že to z toho léku být nemůže. Na Vašem místě bych ještě počkala, dejte si aspoň měsíc lhůtu, než ho budete chtít vyměnit, možná že si jenom zvykáte a začas bude vše v pořádku. Pokud ne, uvažujte o návštěvě urologa - v minulých dotazech jste už psal i o poruše erekce.

MUDr. Markéta Macková
MUDr. Markéta Macková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka v Třebíči

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: